Alle kan jo stemme her, lige fra profesionelle til teenageren der leger lidt med musik

Ville være fedt at kunne se noget ala: sangskrivere bruger mest logic, prof studie-lydfolk bruger mest PTHD og så videre...
KristianNielsen skrev:Ved godt at der ikke er så mange stemmer endnu, men er faktisk overrasket over at se at der er dobbelt så mange stemmer på Cubase ift Ableton..
Joachip skrev:KristianNielsen skrev:Ved godt at der ikke er så mange stemmer endnu, men er faktisk overrasket over at se at der er dobbelt så mange stemmer på Cubase ift Ableton..
Så er vi sgu to! Jeg synes alle i min omgangskreds taler om Ableton hele tiden.
Holger skrev:Vælg op til to sequencere, som du bruger mest
Du kan vælge op til to sequencere. Hvis du bruger mere end to sequencere, så vælg de to, som du bruger mest eller mindst ville undvære.
Bruger du Pro Tools, så bør du ikke vælge begge versioner af PT, men kun den af de to, som du bruger mest, da det ellers vil skævvride resultatet.
[...]
Hitlisten pr. 2014-02-14
1. Logic Pro
2. Cubase/Nuendo
Holger skrev:Joachip skrev:KristianNielsen skrev:Ved godt at der ikke er så mange stemmer endnu, men er faktisk overrasket over at se at der er dobbelt så mange stemmer på Cubase ift Ableton..
Så er vi sgu to! Jeg synes alle i min omgangskreds taler om Ableton hele tiden.
Jeg tror helt sikkert Ableton Live vil stige i procenterne med tiden, det har godt fat i "de unge"
Holger skrev:Husk at man kan ændre sin stemme i afstemningen
Tilbage til "Computer & Software"
Brugere der læser dette forum: KimSteff og 4 gæster