iLugger

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Brugeravatar
opjazz
Røvballemusiker
Røvballemusiker
Sted: København

iLugger

Indlæg Skrevet: 1. jun 2007, 15:49

Jeg går med tanker om at købe en taske til min iMac 17" - en såkaldt iLugger. Men den er hundedyr, ca. 1500-1700 kr. såvidt jeg kan regne ud, uanset om man køber den i USA eller england (medregnet told, transport, moms). Er der nogen der har erfaringer med en sådan? Eller er der nogen med iMacs der har ideer til alternativer?
Imac 2.0, MacBook 2.2, Logic 8, Konnekt 24D
Brugeravatar
opjazz
Røvballemusiker
Røvballemusiker

Indlæg Skrevet: 3. jun 2007, 15:29

Er der slet ingen der flytter rundt på sin iMac ind i mellem? Eller har en iLugger...?
Brugeravatar
Buddy76
Producer
Producer
Sted: Rønde

Indlæg Skrevet: 3. jun 2007, 17:18

opjazz skrev:Er der slet ingen der flytter rundt på sin iMac ind i mellem? Eller har en iLugger...?

Jeg bruger bare den medfølgende kasse til at flytte rundt på min iMac. Det er ikke særlig tit jeg gør det, så behovet for en taske er der nærmest ikke.

Mvh.
Søren Petersen
Logic Pro X, Macbook Pro 15" retina 2,3ghz, Apollo Twin Duo, Yamaha S90 ES, Parker Fly Classic
Brugeravatar
Rasmus
Kaffedreng
Kaffedreng
Sted: Næstved

Indlæg Skrevet: 3. jun 2007, 21:41

Ved ikke om de kan passe, men hvad med en af de tasker man bruger til vinyl-plader eller måske en til en pladespiller de koster ikke helt så meget.
Brugeravatar
opjazz
Røvballemusiker
Røvballemusiker

Indlæg Skrevet: 3. jun 2007, 23:18

Det lyder da interessant - hvor finder man sådan en taske i disse cd-tider?
Brugeravatar
Rasmus
Kaffedreng
Kaffedreng
Sted: Næstved

Indlæg Skrevet: 3. jun 2007, 23:22

prøv hos aage.dk under dj udstyr, men glæd dig nu ikke for tidligt, som sagt ved jeg ikke om de passer det ver bare en ide...

Go jagt

Tilbage til "Computer & Software"