KORGs VSTi kan nu købes hver for sig :-)

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Brugeravatar
Zouki
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Nordsjælland

KORGs VSTi kan nu købes hver for sig :-)

Indlæg Skrevet: 17. nov 2010, 21:21

Senest rettet af Zouki 17. nov 2010, 21:32, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
david mondrup
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Århus

Re: KORGs VSTi kan nu købes hver for sig :-)

Indlæg Skrevet: 17. nov 2010, 21:29

Zouki skrev:*** UPS! Skal vist flyttes under "Computer & Sotware"!!! Tak! ****

Gjort.
David Mondrup

www.monsdrum.com · Engelsholm Højskole
Det er bedre at kloge sig end at dumme sig.
Brugeravatar
Zouki
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Nordsjælland

Indlæg Skrevet: 17. nov 2010, 21:32

Tak!

Zouki
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 17. nov 2010, 22:25

Bruger somme tider Wavestation til wavetable-svæver-pads, og ellers til andre lidt specielle ting. Ret fed imo men der findes med garanti et hav af synths der overgår den i kvalitet. Dens styrke ligger i de mange wavetables og de muligheder der er med de enkelte wavetables. Må indrømme at jeg ikke har leget med M1 men den virker nærmest som en Wavestation på steroider.
Brugeravatar
elias
Ass. tekniker
Ass. tekniker
Sted: Bjerringbro

Indlæg Skrevet: 22. nov 2010, 14:04

My god..! Ikke nok med, at de enkelte synths nu kan købes hver for sig - men man kan gå ind til en musikbiks og købe en nanokey, og med den kode til M1le, der følger med sådan en, efterfølgende købe hele pakken med de gamle analog og digital editions for: 99$..!!! 300 DKK oveni (for nanokey'en), så er man stadig under 900 kroner for en himlens masse presets, og nogle ret gode analoge engines (efter min mening).. Det grænser da til en no-brainer :)
Brugeravatar
gs-dk
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Frederiksberg

Indlæg Skrevet: 22. nov 2010, 16:07

Christoffer I. N. skrev:Bruger somme tider Wavestation til wavetable-svæver-pads, og ellers til andre lidt specielle ting. Ret fed imo men der findes med garanti et hav af synths der overgår den i kvalitet. Dens styrke ligger i de mange wavetables og de muligheder der er med de enkelte wavetables. Må indrømme at jeg ikke har leget med M1 men den virker nærmest som en Wavestation på steroider.

Jeg synes ikke, at man rigtig kan sammenligne M1 og Wavestation. I min verden er Wavestationen meget sjovere at arbejde med - men det er efterhånden noget tid siden, jeg har været der. Jeg havde tidligere keyboard versionen, men har nu købt den som software - mest af nostalgiske grunde. :)

Tilbage til "Computer & Software"