Macbook med indbygget 3G slot

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Brugeravatar
Doc Noiz
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Kjøvenhavn

Macbook med indbygget 3G slot

Indlæg Skrevet: 1. jun 2009, 21:21

Er der nogen der ved om man snart kan få en Macbook med indbygget 3G netværk? Jeg overvejer om min næste laptop skal være en Macbook, men gider ikke købe en før man kan få den med indbygget 3G slot. Virker fjollet man ikke kan få dem med det endnu.

Så må vi se om jeg ender med at konvertere :dollargrin:
~ BEHRINGER - Because You're Worth It! ~
jonasholmegaard
Røvballemusiker
Røvballemusiker

Re: Macbook med indbygget 3G slot

Indlæg Skrevet: 2. jun 2009, 13:35

Du skal jo ha et 3G abonnement før du kan køre på det alligevel?

Mener den der Oister USB pind kører på 3 net (:
Brugeravatar
BenjaminVO
Røvballemusiker
Røvballemusiker
Sted: København N

Indlæg Skrevet: 2. jun 2009, 14:00

Som altid med Apples produkter kan man ikke vide noget med sikkerhed omkring specifikationer, før de endeligt er blevet offentliggjort og lanceret. De elsker jo hele det rygteræs, hver gang der (måske) kommer et nyt produkt.. MEN, der er jo WWDC om en uge, og udover en ny iphone og OS X Snow Leopard, går der også rygter om en ny macbook. I denne har mange også sat rygter igang om indbygget 3G. Men lad os nu vente en uge med at se, hvordan tingene endelig kommer til at se ud. Jeg håber bare på det nye final cut.
Brugeravatar
Doc Noiz
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 2. jun 2009, 16:08

jonasholmegaard skrev:Du skal jo ha et 3G abonnement før du kan køre på det alligevel?

Mener den der Oister USB pind kører på 3 net (:

Jeg har 3G hos 3 ... men ville gerne undgå den der pind, som stikker ud. Og mange nye netbooks og ultraportables har jo indbygget plads til 3-simkortet. Undrede mig meget at det ikke var standard i en Mac.
Brugeravatar
Doc Noiz
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 2. jun 2009, 16:09

BenjaminVO skrev:Som altid med Apples produkter kan man ikke vide noget med sikkerhed omkring specifikationer, før de endeligt er blevet offentliggjort og lanceret. De elsker jo hele det rygteræs, hver gang der (måske) kommer et nyt produkt.. MEN, der er jo WWDC om en uge, og udover en ny iphone og OS X Snow Leopard, går der også rygter om en ny macbook. I denne har mange også sat rygter igang om indbygget 3G. Men lad os nu vente en uge med at se, hvordan tingene endelig kommer til at se ud. Jeg håber bare på det nye final cut.

Apple vs Blair Witch? :-D

Det lyder spændende ... så må vi vente en uge og se. Tak for info
Brugeravatar
BenjaminVO
Røvballemusiker
Røvballemusiker
Sted: København N

Indlæg Skrevet: 8. jun 2009, 23:51

Ja så var det i dag. Intet indbygget 3G-slot, men macbook pro'en har nu fået en 13" model. Eller som man også kan tolke det = den gamle unibody macbook 13" medregnes nu i macbook pro-familien blandt pga. designet, men også fordi den igen har fået bedre specifikationer - jeg har ikke et overblik over hvilke lige nu, da jeg hellere vil i seng :).

Udover forbedringer på macbook air og også de store macbook pro's, blev der som forventet også lanceret den nye iPhone 3G S, og styresystemet Snow Leopard.
Brugeravatar
Doc Noiz
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 9. jun 2009, 01:45

God idé med en Macbook pro 13". Men super utjekket at de endnu ikke har implementeret 3G. Burde være standard i Mac for længst, nu de bryster med at være lysår foran alle andre :puke:
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg Skrevet: 9. jun 2009, 08:29

hvorfor have 2 3G abonomenter? surfer du ikke på din macbook over din iphones forbindelse :wink:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 10 år med ørene i Lydmaskinen -
Brugeravatar
Saqib
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Frederiksberg

Indlæg Skrevet: 9. jun 2009, 09:21

Hald skrev:hvorfor have 2 3G abonomenter? surfer du ikke på din macbook over din iphones forbindelse :wink:

Hey har tit tænkt hvodan man gør det.
iphone 3G -> Blutooth -> MAC eller?
Kontra Agency - A&R / Partner
RMC Vejleder og underviser
Producer / Composer / Engineer
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 9. jun 2009, 09:26

Først skal man jailbreake sin iphone, kan ikke anbefales! Så skal man have et program installeret på den der kan være router.

Så tager du din mac eller pc, opretter et trådløst lan (bruges til wifi imellem 2 maskiner) og så kobler du iphonen på det.

Så starter du programmet op. Og så har du internet...... og en meget varm mobiltelefon... og ik så meget strøm tilbage..

Men det er dejligt at kunne komme på uanset hvor man er, det har hjulpet mig en del gange.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 10 år med ørene i Lydmaskinen -
Brugeravatar
Saqib
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Frederiksberg

Indlæg Skrevet: 9. jun 2009, 09:29

Er du gal hvor er jeg skuffet lige nu....
Kontra Agency - A&R / Partner
RMC Vejleder og underviser
Producer / Composer / Engineer
Brugeravatar
Runen
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 9. jun 2009, 09:41

Ellers vent til den 17. Juni hvor version 3 af softwaren kommer. Vers. 3 understøtter 'tethering' så du kan surfe på din Mac via din iPhone (usb) (hvis udbyderen vælger at understøtte det selvf.)
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 9. jun 2009, 10:31

nårh ja, det havde jeg lige glemt.. :dollargrin:

20 points til Runen :thumbup:

Tilbage til "Computer & Software"