Black Friday 2017 software tilbud

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1500
Sted: Nordjylland

Re: Black Friday 2017 software tilbud

Indlæg af stralner »

DUBTEMPLE skrev:
bryla skrev:Ja FabFilters tilbud er lidt hul i hovedet. Jeg har svært ved at se personen, der intet FF har i forvejen simpelthen køber alt med en marginal rabat.
End ikke, hvis du som mig, har et enkelt plug in, og har kik på 3 andre, kan deres eget rabat-system for alvor betale sig, i forhold til at nuppe dem med de default BF 25 pct nedsættelse enkeltvis hos JRR, det er lektien fra mit eksempel ovenover,...

Du skal vel op på rundt regnet 5-6 samtidige køb, samtidig med at du har en af deres ting i forvejen, før det rykker nævneværdigt i forhold til bare 25 pct på alt fra JRR

Og hvor mange er det lige der allerede HAR en ting, og ønsker sig 5-6 mere på EN gang :roll:

I mit tilfælde var det måske realistisk at købe en eller to ting, ud af de tre jeg havde kik på, og så hænger det under ingen omstændigheder sammen

Måske til næste år, og så kun en enkelt ting, det er reaktionen her,..

De kunne godt have solgt mig noget allerede i år, og de kunne også godt have fået mig til at bruge f.eks, 50-100 pct ekstra på bundlinien ved at komme mig i møde på en mere hensigts-mæssig måde, med en bundle-nedsættelse der var reel,..

Deres ting er super fede, men ikke mere unikke end man kan klare sig med et minimum af deres ting, hvis man ikke oplever dem som reelt imødekommende, trods ens vilje til et større angagement,..

I mit tilfælde stopper det sikkert med bare Volcano 2, til 25 pct nedsættelse næste år,...

Jeg kan ikke se hvad de har vundet ved at spille kosbare, eller hvad det er,.. men fred med det,.. og ro på min konto :-)
Jeg har alt havd de har at byde på, det er meget fedt, men du kan sagtens leve uden! Jeg har andre favoritter!

Og nej, de opnår intet ved at spille kostbare. De ved bare at vi køber skidtet alligevel :dollargrin:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har opdateret første post et par gange i løbet af fredag/nu start lørdag. Har også lige gloet på Rekkerd og Sound On Sounds lister, de er ganske gode. Så hvis man savner noget så glo evt. nogle af de andre lister igennem, linket til under vores egen liste.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ååååååh hvor irriterende...... UAD Korg SDD-3000 til 100$, Image Line Harmor til 60$... Troede sgu ikke der skulle være mere tilbage til at friste. :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jeg faldt også i alligevel, da jeg fandt ud af at Vocalsynth var helt nede i 85 USD ved check out, og Galaxy X-FX var gratis selvom check-ud-summen var under 99 USD

Rygrad som en regnorm :roll:



/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

stralner skrev:Og nej, de opnår intet ved at spille kostbare. De ved bare at vi køber skidtet alligevel :dollargrin:
Det er meget usikkert, og det blir kun en enkelt eller to plugs mere hvis det sker, foreløbig endu et år hvor de blev forbigået

Havde de været imødekommende havde de haft 2-300 bucks flere af mine penge, og jeg havde haft en håndfuld af Fabfilter plug-ins allerede, istedet for bare Simplon, så det er "loose-loose", istedet for "win-win",... og livet går videre,...

De er IKKE unikke, bare fede, med et dejligt rent interface, og godt med Q på deres creative filtre

Det er dybest set kun Volcano jeg har har en lidt focus på, evt deres bånd-delay, måske second-hand, har dog ikke sat mig ind i transfer-politik osv
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:Ååååååh hvor irriterende...... UAD Korg SDD-3000 til 100$, Image Line Harmor til 60$... Troede sgu ikke der skulle være mere tilbage til at friste. :-D
Ja, delay-afdeling, det er jo lige mig, så tog et kik, har svært ved at se hvad det unikke er ved SDD-3000, ud over historien bag som de så nøje gør rede for, desværre er jeg ligeglad om The Edge fra U2 har brugt den :dollargrin:

Cooper-tingen derimod er både sjov, og unik i lyden,.... kunne ikke lade være med overveje en DIY udgave basseret på alm pex-rør, hvordan er det nu, 340 meter i sekundet,...? :dollargrin: :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg er helt vild med UAD's gamle FX plugins, de farver på en super fed måde. Det ville være fedt med en gammel digital effekt.
Tror dog at Harmor bliver shoppet hos JRRShop. Rigtig spændende muligheder, selvom den er en gammel svend. Har ikke fået øjnene op for Image LIne tingene før nu her.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Efter at have gloet en del tuts på Harmor igår, blandt andet fra Seamlessr, fik jeg lige demoet den 20 minutters tid her til aften, og nu er den købt til ~ 327 kr ved JRRShop. Så det blev en god Black Friday fangst her, med Harmor og Dust.
Husk iøvrigt, hvis I har den månedlige voucher hos Plugin Alliance, at man kan få enten Elysia Museq eller Unfiltered Audio G8 gratis med rabatkoden. Jeg tror det bliver G8 for mit vedkommende.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nå jeg troede det var en 35$ voucher, men den var på 50, så det kunne enten blive G8 OG Museq, eller DynEQ V2. Det blev sidstnævnte. Nu må vi se hvor meget (eller lidt) den kommer i brug.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Hvorfor får jeg aldrig de vouchere? Jeg har købt meget hos dem...

Nå men jeg "snød" dem lidt i dag - købte
Brainworx bx_console E
Dangerous Music BAX EQ
Unfiltered Audio G8
Vertigo VSC-2
Unfiltered Audio Dent 2

Fik det hele til $200 - da jeg købte 6 af G8 plugs - det gav kæmpe rabat, så jeg gik fra $500 til $200 - så jeg føler mig ikke snydt:)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt! Jeg gjorde noget lignende tidligere på året da de havde HG-2 på intro udsalg, og købte en masse billige SPL Attack licenser oveni.. :-D

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Det er underligt, som det system er skruet sammen. Men de må jo være klar over det....

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Der skulle komme Cyber Monday deals på iZotope ting imorgen hos JRRShop, blandt andet med Trash 2 til 29$, lignende det der tidligere er set og delt før herinde.
https://www.jrrshop.com/izotope?dir=des ... _from_date

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Mikkel gjorde mig lige opmærksom på det her CyberMonday tilbud - jeg har allerede købt
Mikkel Kå skrev:
Smittefar skrev:Jeg har det lidt på samme måde. Jeg køber meget mere, end jeg reelt bruger, og jeg burde bare blive bedre til at bruge det, jeg har.

Jeg springer den her over - men hvis SSL buss compressoren kommer i et lignende tilbud, så vil jeg ikke kunne modstå den.

https://www.waves.com/plugins/ssl-g-mas ... nt-cm-2017
I øvrigt sprang jeg ikke G-channel over :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Folk der ikke fandt de waves plugs de søgte på BF skal nok checke audiodeluxe ud på deres nye liste

Reel ADT og Abbey Road Plates er f.eks nede i 29 $ nu :-)

(25,89 ved check out)
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Godt nok en god service fra JRRShop. Første betaling hos dem fuckede up, tingene var stadig i kurven, så jeg antog at ordren ikke var gået igennem. Gennemførte ordren igen, denne gang vellykket. Igår aftes fandt jeg så ud af at jeg var blevet trukket 2 gange, og havde fået 2 serials. Dejligt at stå op til at de har gjort som jeg foreslog, ført det ene beløb tilbage og slettet informationen om den ene licens.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Husk at hvis der er registreret serials for over 80$ før den 4 December gives der et gratis plug fra waves, der skulle komme en mail d 7 dec

Hvis der er registreret serials for over 150$ så vanker der to plugs

Kun en gang pr kunde ,..

https://www.waves.com/black-friday-2017-free-plugins
/Dub

Nyt svar